Részletes útmutató weboldalunk használatáról lépésről-lépésre:

A TradE&EvenT Kft. weboldalán található ajánlatkérői rendszert csak szerződött partnereink használhatják! Amennyiben cége szerződött ügyfelünk, töltse ki regisztrációs űrlapunkat IDE kattintva, amennyiben még nem, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT!

A regisztrációja során a szükséges mezők kitöltését követően a megadott e-mail címére érkezik egy visszaigazolás, hogy ellenőrizzük megadott postafiókjának hitelességét. A regisztráció során kérjük körültekintően olvassa el az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatunkat, mert annak megértése és elfogadása elengedhetetlenül szükséges a regisztrációhoz!

A visszaigazoló emailben található linkre kattintva a hitelesítés megtörténik, weboldalunk koordinátorai pedig értesítést kapnak arról, hogy fiókja használata jóváhagyásra vár.

Amennyiben mindent rendben találunk, regisztrációját jóváhagyjuk, melyről e-mailben értesítjük Önt. Ezt követően már be tud jelentkezni weboldalunkra a regisztráció során megadott felhasználónév és jelszó kombinációjával.

Regisztrációjának koordinátoraink által történő jóváhagyása után tud csak bejelentkezni weboldalunkra, hogy ajánlatot kérhessen. A bejelentkezésre az alábbi lehetőségei vannak:
- IDE kattintva vagy,
- a menüsoron található bejelentkező ikonra kattintva vagy,
- a menüsoron a B2B menüpontra húzva az egeret, az alatta megjelenő felhasználónév/jelszó mezők kitöltésével.

A sikeres bejelentkezést követően a Termékek menüpont alatt találja termékeinket kategorizálva. Azon termékeket, melyekre szüksége van, a kosárba helyezve tud majd ajánlatot kérni.

A sikeres bejelentkezést követően a Termékek menüpont alatt van lehetőség a szükséges tételek összeválogatására a kosárba helyezéssel. A kosárba bekerülő tételek mennyisége az árajánlatkérés folyamatának végén szabadon változtatható, akár törölhető is. A ajánlati kosárban szereplő összes mennyiség a menüben is megjelenítésre kerül. Erre való kattintáskor áttekinhető a jelenleg kosárban szereplő tételek listája és tételenkénti mennyisége is, de ugyanez megtehető a kosárba gombra kattintás után felugró ablak megfelelő gombjára kattintva.

Amennyiben a felhasználó végzett a szükséges tételek összeválogatásával, a kosárra kattintás után látható Ajánlat áttekintése gombra kattintáskor az véglegesíthető az ajánlatkéréshez szükséges egyéb adatok (szállítás, fizetés stb.) megadása után.

Az ajánlatkérés leadása után az ajánlatkérésbe foglalt tételekről és azok mennyiségéről egy általános visszaigazolást küldünk emailen keresztül. Az ajánlatkérés státusza pedig Ajánlat bekérve státuszba áll. Amíg ebben a státuszban szerepel az ajánlat, addig a megrendelő nem látja az árakat.

Miután a beszerzők végeztek az árazásával, azt követően árakkal együtt kerül megküldésre emailen a felhasználónak, illetve bejelentkezés után a rendszerben is megtekinthető lesz.

A felhasználó által leadott ajánlatkérésről a visszaigazolással egy időpontban beszerzőink is értesítésre kerülnek, melyet követően az ajánlatban szereplő tételek elérhetőségét és beszerezhetőségét ellenőrzik, illetve ha nem raktáron tartott termékek, akkor beárazzák az igényt tételenként.

Sajnos előfordulhat - legfőképp a jelenleg jellemző energia és nyersanyagválság miatt-, hogy egyes ajánlatok visszaigazolása elhúzódik rajtunk kívül álló okokból. Amennyiben ez előfordul, az ajánlat státuszát "Ajánlat kidolgozás alatt" állapotúra állítjuk, ezzel jelezvén, hogy a kérést megkaptuk, és annak kidolgozása folyamatban van. Amennyiben felmerül bármilyen kérdés, az ajánlatkérőt telefonon keressük egyeztetés végett, így kiemelten fontos a telefonszám pontos megadása az ajánlatkérés során.

Amennyiben az ajánlat elkészült, az ajánlatkérés állapota "Ajánlat megküldve" státuszra áll. Az ajánlat immáron árakat is tartalmazva e-mailben is megküldésre kerül egy kigenerált PDF formátumú dokumentummal egyetemben. Az ajánlat az emailben szereplő ajánlati számra kattintva, illetve sikeres bejelentkezés után a Felhasználói profil menüpontra kattintva visszakereshető és áttekinthető - az összes többi árajánlattal együtt.

A megküldött ajánlat módosítására nincs lehetőség, amennyiben jelzi telefonon dedikált kapcsolattartójának, ő tud tételeket eltávolítani, illetve mennyiségeket módosítani. A másik megoldás, hogy korábbi ajánlat tételeinek újbóli kosárba helyezése lehetőséget választja (erről ezen az oldalon is olvashat) és módosítja a mennyiségeket, hozzáad illetve eltávolít tételeket az igénye szerint.

Az árajánlat egészen addig visszamondható, amíg az nem kerül Ajánlat elfogadva státuszba. Ennek oka lehet többek között: hibás ajánlatkérés, elévülés, illetve ha az ajánlat árának megismerése után annak végértéke nem elfogadható az ügyfél részéről.

Az ajánlat törléséhez nyissa meg az visszaigazoló emailben szereplő linkre kattinva az érintett ajánlatkérést, vagy sikeres bejelenkezés után a Felhasználói profil menüpont alatt az Ajánlatkérések között válassza ki a visszamondani kívántat.
Az ajánlatkérés visszamondható az ajánlatok listájában a "Műveletek" gombra kattintva, illetve az ajánlat megnyitása után az ajánlat adatai felett található megfelelő gombra kattintva.

Az árajánlat készhezvételét követően a megrendelő dönt a kapott árajánlat elfogadásáról illetve elutasításáról. Amennyiben elfogadja azt, nyissa meg az visszaigazoló emailben szereplő linkre kattinva az érintett ajánlatkérést, vagy sikeres bejelenkezés után a Felhasználói profil menüpont alatt az Ajánlatkérések között válassza ki az elfogadni kívántat.
Az ajánlatkérés elfogadható az ajánlatok listájában a "Műveletek" gombra kattintva, illetve az ajánlat megnyitása után az ajánlat adatai felett található megfelelő gombra kattintva.

Miután az árajánlat "Ajánlat megküldve" státuszba áll, a státuszjelentő e-maillel együtt csatolmányként megküldésre kerül a megrendelő felhasználó részére PDF formátumban.

Ez a PDF kigenerálható a weboldalon is az Ajánlatkérések listájában a Műveletek gombra kattintva, illetve az árajánlat részletes nézetének megnyitása után az Ajánlatkérés nyomtatása gombra kattintva.

Az ajánlatkéréshez szükséges tételek több módon is kereshetőek:
- a menüsoron található nagyító ikonra kattintva majd a mezőt kitöltve és Entert ütve (minden kategóriában keres a termékék címében és leírásában egyaránt), vagy
- adott termékkategórián belül, a termékek listájának tetején található kereső mezőbe írva (ebben az esetben csak adott termékkategórián belül szűkíti a találatokat a termék megnevezések alapján), vagy


- a márka szerinti kereséshez egy termék adatlapján a további adatok fül alatt kattintsunk a Márka linkjére, majd a megjelenő listában már az adott márka szerint szűrhetjük a találatokat (termék megnevezésében keres).

Egyes korábbi árajánlatok tételei sok esetben sok átfedésben lehetnek egy újabb árajánlatkérésével. Néha egyszerűbb ezen tételeket csoportosan újra egyszerre a kosárba helyezni, és a mennyiségeket módosítani, esetleg tételeket pár kattintással törölni.

Egy korábbi ajánlat tételeinek újbóli kosárba helyezéséhez sikeres bejelenkezés után a Felhasználói profil menüpont alatt az Ajánlatkérések között válassza ki a kívántat, majd az ajánlatok listájában a "Műveletek" gombra kattintva a legördülő menüben válassza az "Ajánlatkérés tételeinek újbóli kosárba helyezése" opciót.

Sikeres bejelentkezés után a Felhasználói profil menüpont alatt van lehetőség adott felhasználóhoz tartozó címek (számlázási és szállítási) módosítására, új felvitelére, korábbi törlésére a Cím adatok menüpont alatt.

A címek felett található legördülő listából kiválaszható több cím esetén az Ajánlatkérések leadásakor alapértelmezetten kiválasztásra kerülő számlázási és szállítási cím.